موضوعات وبسایت : چت و چت روم

پیام رسان رایگان بدون اینترنت

پیام رسان رایگان بدون اینترنت

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 12:01



در این مقاله چند پیام رسان آفلاین را برای زمانی که به اینترت دسترسی ندارید به شما معرفی می‌کنیم. به سادگی می‌توانید با نصب آن‌ها بر روی تلفن همراه خود با دوستانتان ارتباط برقرار کنید.

ما در جهان امروز کارهای روزمره خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهیم و در عصر فناوری اکثر ارتباطات ما با دوستان و آشنایانمان از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. خوشبختانه چندین برنامه پیام رسان آفلاین وجود دارند که بدون اتصال به اینترنت کار می‌کنند. این برنامه‌ها از فناوری مش (Mesh Technology) استفاده می‌کنند تا کاربران بتوانند بدون اتصال به اینترنت با یکدیگر در ارتباط باشند. برنامه های پیام رسان آفلاین همچنین برای مواقعی که در خارج از شهر یا کشور هستید نیز کار می‌کنند. ما در این مقاله، فهرستی از بهترین پیام رسان های آفلاین که بدون نیاز به اینترنت کار می‌کنند را به شما معرفی خواهیم کرد.

spacer.png

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • 7 پیام رسان آفلاین برای زمانی که اینترنت قطع می شود
    • پیام رسان آفلاین بریجفای (Bridgefy)
    • برنامه چت آفلاین بریار (Briar)
    • پیامرسان آفلاین فایرچت (Fire Chat)
    • اپلیکیشن چت آفلاین سیگنال آفلاین مسنجر (Signal Offline Messenger)
    • پیام رسان بدون اینترنت واجر (Vojer)
    • برنامه چت بدون اینترنت پیر چت (Peer Chat)
    • پیام رسان بدون نت نیر پیر (Near Peer)


در ادامه با بهترین پیام رسان های آفلاین که در زمان قطعی اینترنت قابل استفاده هستند آشنا می‌شویم.

1. پیام رسان آفلاین بریجفای (Bridgefy)

spacer.png

بریجفای یک برنامه پیان رسان آفلاین است که محبوبیت بسیاری در میان کاربران بدست آورده است. بریجفای همان برنامه پیام رسان اصلی بود که توسط معترضین هنگ کنگ برای جلوگیری از سانسور اینترنتی که توسط کشور چین اِعمال شده بود، مورد استفاده قرار گرفت. این برنامه با استفاده از فناوری بلوتوث مش کار می‌کند و سه نوع سرویس پیام رسانی دارد: حالت فردی، حالت پراکنده و حالت مش (گروهی).

توجه داشته باشید که جدا از تسهیل پیام‌های آفلاین، بریجفای همچنین دارای گزینه آنلاین است که به محض آنکه به اینترنت متصل شدید، شروع به کار می‌کند. این برنامه برای سیستم عامل اندروید و iOS قابل نصب و رایگان است.

دانلود پیام رسان آفلاین بریجفای برای اندرویدو iOS

2. برنامه چت آفلاین بریار (Briar)

spacer.png

بریار یک برنامه پیام رسان آفلاین برای سیستم عامل اندروید است که پیام رسانی آفلاین و ایمن را بدون نیاز به داده‌های تلفن همراه یا وای فای فراهم می‌کند. این برنامه برای فعالان، روزنامه‌نگاران و هر کسی که می‌خواهد با دوستان و خانواده خود ارتباط امنی داشته باشد طراحی شده است. این شرکت بر امنیت این برنامه تاکید بسیاری کرده است؛ بنابراین پیام‌های شما همیشه خصوصی و امن خواهند ماند. بریار از شبکه بلوتوث و وای فای برای ایجاد شبکه مشی استفاده می‌کند تا جریان پیام‌های شما را فعال‌سازی کند.

نکته جالب درباره بریار این است که حتی زمانی که شما به اینترنت متصل هستید، این برنامه بر سرور مرکزی اتکا نمی‌کند و در عوض برای همگام‌سازی از شبکه تور (Tor) استفاده می‌کند تا کاربران را از تحت نظر بودن محافظت کند. ویژگی امنیتی دیگر بریار این است که مانند برنامه اسنپ چت (Snapp Chat) به شما امکان گرفتن اسکرین‌شات را نمی‌دهد؛ این ویژگی، بریار را تبدیل به یکی از امن‌ترین برنامه های پیام رسان آفلاین می‌کند. اگر می‌خواهید از رهگیری پیام های آفلاین خود جلوگیری کنید، بریار بهترین گزینه است. این برنامه برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در دسترس است.

دانلود پیام رسان آفلاین بریار برای اندروید

3. پیامرسان آفلاین فایرچت (Fire Chat)

spacer.png

فایرچت یک برنامه پیام رسان آفلاین خوب است که قابلیت پیام رسانی نظیر به نظیر رایگان را ارائه می‌دهد که هم با اینترنت و هم بدون اینترنت می‌تواند پیام و عکس ارسال کند. شما می‌توانید در هرکجا و بدون دسترسی به اینترنت، از این برنامه استفاده کنید. اگر در هواپیما، وسایل حمل و نقل عمومی، خیابان و یا هرجای دیگری که باشید، این برنامه قابل دسترس است و کار می‌کند. شبکه توری، خصوصی است و پیام‌های شما امن هستند؛ بنابراین هیچ راهی وجود ندارد تا افراد دیگر به پیام‌های شما دسترسی پیدا کنند. بهترین بخش در فایرچت این است که از رادیوهای بلوتوث و وای فای که دارای اتصالات قوی‌تری هستند نیز استفاده می‌کند.

دامنه پیام رسانی نظیر به نظیر تا 200 فوت پوشش داده می‌شود که کمی پایین‌تر از حد انتظار است. با این حال، اگر دستگاه‌های زیادی در یک منطقه وجود داشته باشند، اتصال قوی‌تر به شما کمک می‌کند تا برای پوشش‌دهی مناطق بزرگتر، به آسانی بتوانید شبکه‌های توری ایجاد کنید. این برنامه برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس است.

دانلود پیام رسان آفلاین فایرچت برای اندروید و iOS

4. اپلیکیشن چت آفلاین سیگنال آفلاین مسنجر (Signal Offline Messenger)

spacer.png

برنامه سیگنال آفلاین مسنجر در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های پیام رسانی آفلاین در بازار است. این برنامه به جای آنکه مانند بریجفای از شبکه بلوتوث مش استفاده کند، از شبکه وای فای مستقیم استفاده می‌کند. سیگنال آفلاین مسنجر به شما این امکان را می‌دهد تا به یکدیگر در محدوده 100 متر پیام رسانی کنید. شما می‌توانید به اشخاص و گروه‌ها پیام دهید. بهترین ویژگی سیگنال مسنجر امنیت کامل آن است و با استفاده از آن می‌توانید پیام‌های متنی، صوتی، عکس و حتی ویدئو نیز ارسال کنید. شما می‌توانید در مکان‌هایی مانند کشتی‌های تفریحی، حیات‌وحش و فستیوال‌های موسیقی که پیدا کردن اتصال به اینترنت دشوار است نیز از سیگنال استفاده کنید. تنها اشکال این برنامه این است که برای سیستم عامل iOS در دسترس نیست.

دانلود پیام رسان آفلاین سیگنال آفلاین مسنجر برای اندروید

5. پیام رسان بدون اینترنت واجر (Vojer)

spacer.png

اگر کاربر آیفون هستید و به دنبال یک پیام رسان آفلاین می‌گردید، باید برنامه واجر را امتحان کنید. این برنامه شبکه مش و قابل اعتماد خود را در اطراف شما ایجاد می‌کند تا بتوانید با دوستان و همکاران خود ارتباط برقرار کنید. اگر شما در دامنه‌های کوه‌ها باشید و یا حتی به خارج از کشور نیز سفر کنید، واجر به شما کمک می‌کند تا بدون دسترسی به اینترنت با دوستان خود در ارتباط باشید. این برنامه از ارسال پیام متنی و تصویری پشتیبانی می‌کند که ویژگی بسیار عالی است.

واجر از رادیو بلوتوث و وای فای برای ایجاد ارتباطات قوی‌تر استفاده می‌کند. اتصال به این برنامه، امن و ناشناس است و از این رو هیچکس نمی‌تواند پیام‌های شما را بخواند. به طور کلی، این اپ یک برنامه مخصوص برای کاربران آیفون است که پیام‌ها را به صورت آفلاین ارسال می‌کند. تنها اشکال این برنامه، رایگان نبودن آن است.

دانلود پیام رسان آفلاین واجر برای iOS

6. برنامه چت بدون اینترنت پیر چت (Peer Chat)

spacer.png

پیرچت یکی دیگر از برنامه های پیام رسان آفلاین برای آیفون است. این برنامه به اندازه سایر برنامه‌های موجود در این فهرست محبوبیت ندارد؛ اما با این حال مانند آن‌ها عملکرد خوبی دارد. این برنامه از همان سیستم شبکه مشی استفاده‌شده توسط رادیوهای بلوتوث و وای فای استفاده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا به افراد مجاور خود پیام ارسال کنید. پیرچت هم از قابلیت پیام رسانی نظیر به نظیر و هم پخش گروهی پشتیبانی می‌کند. کلیه انتقال داده‌ها، رمزگذاری شده‌اند و هیچ داده‌ای ثبت نمی‌شود؛ این بدان معناست که پیام‌های شما نه تنها در برابر هکرها، بلکه در برابر شرکت نیز در امان هستند. البته این اپلیکیشن برای آیفون  X و مدل‌های بالاتر هنوز به روزرسانی نشده است.

دانلود پیام رسان آفلاین پیر چت برای iOS

7. پیام رسان بدون نت نیر پیر (Near Peer)

spacer.png

آخرین برنامه پیام رسانی آفلاین موجود در فهرست ما «نیر پیر» است که تنها برای سیستم عامل اندروید در دسترس است. این برنامه ار رادیوهای وای فای استفاده می‌کند و یک شبکه مش را به وجود می‌آورد تا به شما امکان پیام رسانی به دوستانتان را بدهد. این برنامه از چت گروهی و خصوصی پشتیبانی می‌کند. حتی اگر گیرنده پیام در محدوده نباشد، می‌توانید پیام خود را ارسال کنید و به محض ورود وی به محدوده، پیام به طور خودکار به مخاطب شما تحویل داده می‌شود. اگر هر یک از برنامه‌های معرفی شده در بالا بنا به هر دلیلی برای شما جذاب نبودند، می‌توانید این برنامه را امتحان کنید.

دانلود پیام رسان آفلاین نیر پیر برای اندروید

مقاله ما به پایان رسید و امیدواریم بتوانید برنامه پیام رسان آفلاین مورد علاقه خود را پیدا کنید. ما برنامه های پیام رسان آفلاین را برای اندروید و آیفون معرفی کردیم؛ بنابراین می‌توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت سیستم عامل، از آن‌ها استفاده کنید. در حالی که هیچ یک از این برنامه‌ها به اندازه برنامه‌های پیام رسانی آنلاین غنی نیستند، اما اهمیت بالایی دارند. اگر یک روزنامه‌نگار یا یک ماجراجو باشید، این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا بدون اتصال به اینترنت با دوستان و همکاران خود در ارتباط باشید.

در سال‌های اخیر پیام رسان های ایرانی بسیاری ساخته شده اند که بعضی از آنها توانسته اند نامی در بین پیام رسان ها برای خود بدست آورند. ما بهترین پیام رسان ایرانی را برایتان معرفی کرده ایم و از شما تقاضا داریم با مطالعه این مطلب نظر خود را در مورد این پیام رسان ها نیز برایمان بفرستید.

تجربه شما از استفاده پیام رسان های آفلاین چیست؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا پنج‌شنبه 27 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر