موضوعات وبسایت : چت و چت روم

سایت اناهیتا

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 22 تیر 1400 ساعت 21:25



سایت همسریابی آناهیتا (anahita dating) در زمینه ازدواج فعالیت می کند . امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی فرصت های جدید و انتخاب های متعدد برای افراد فراهم شده است . شما در سایت همسریابی آناهیتا می توانید تکنولوژی را در اختیار خود بگیرید. و از بین انتخاب های متعدد بهترین گزینه را انتخاب نمائید . در جوامع امروزی به علت مکانیزه شدن زندگی و کمبود زمان برای تعامل با دیگران و محدودیت های جامعه انتخاب فرد مناسب برای زندگی مشترک بسیار مشکل شده است. و جوانان نیز تفکرات سنتی را راه حل کامل این مساله نمی دانند. و از طرفی بسیاری از افراد سن ازدواج انها گذشته و حتی داشتن معلولیت یا نداشتن فامیل و اقوام نمی توانند به امر مهم ازدواج که در دین اسلام جایگاه بسیار بالایی دارد و توصیه اکید پیامبر می باشد دست یابند .

اما در کنار این همه مزیت های تکنولوژی ، استفاده صحیح از آن هم قابل تامل است . سایت همسریابی آناهیتا دارای کادری مجرب برای بررسی فعالیت کاربران و جلوگیری از هرگونه هرزه نگاری و مزاحمت در سطح سایت می باشد و بدیهی است که طرز رفتار هر فرد نمایانگر شخصیت ان فرد می باشد . کاربران سایت نیز باید در راستای قوانین سایت حرکت کنند و هر یک به نوبه خود مدیر سایت باشند تا مکانی امن و معتبر در این زمینه داشته باشیم . بسیاری از امکانات در سایت همسریابی رایگان می باشد و کاربران می توانند پیام علاقه مندی یا عدم علاقه مندی به ازدواج را ارسال نمایند.

سایت همسریابی آناهیتا و ازدواج در تمامی شهر های ایران از جمله همسریابی تهران ، مشهد ، اصفهان ، تبریز،ارومیه،شیراز،یزد؛کرج،قم،کرمانشاه،قزوین،زنجان،رشت،مازندران و ... تمامی شهر ها و حتی روستاها را فعالیت می کند.

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 12 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر