موضوعات وبسایت : چت و چت روم

صیغه مشهد عکس

صیغه مشهد عکس

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 27 تیر 1400 ساعت 18:35



به گزارش پرشین هتل: زنان صیغه مشهد، تور مشهد، تایلند عراقی ها، عراقی ها برای قاسم آباد مشهد به این شهر سفر می کنند و … عنوان هایی است که این روزها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شوند.
در این مقاله کوشیده شده است به این موضوع پاسخی در شان و درست داده شود، پس اگر به دنبال پاسخ سوال خود در مورد زنان صیغه ای در مشهد می گردید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

صیغه به چه معنا است؟

صیغه، متعه و یا ازدواج موقت کلماتی هستند که همگی دارای یک معنا و مفهوم می باشند. ازدواج موقت در اصطلاح به معنی نکاح برای مدت زمان مشخصی است که دارای شرایط خاصی می باشد؛ از جمله شرایط آن می توان به اجازه پدر در دختران باکره و زنانی که بکارت خود را غیر از راه ازدواج از دست داده اند، تعیین مهریه و نبودن در عده اشاره نمود.
اگر در هنگام عده با کسی ازدواج موقت نمایید موجب حرمت ابدی ازدواج با آن شخص می شود. صیغه و ازدواج موقت سنت نبوی بوده است اما توسط خلیفه دوم ممنوع اعلام شد. بدین جهت در بین مسلمانان فقط شیعیان این نوع ازدواج را حلال و شرعی می دانند.

ازدواج موقت

در فضیلت ازدواج موقت احادیث زیادی وارد شده است که یکی از معتبرترین آنان حدیثی است از پیامبر اعظم (ص) که فرمودند: “هر که یک بار متعه کند، ایمن شود از خشم خدای تعالی و هر که دو بار متعه کند ،با نیکوکاران محشور شود و هر که سه بار متعه کند، در درجه روضه جنان با من خواهد بود” این حدیث و احادیث مشابه همگی در راستای احیا و اهمیت این حکم الهی می باشد.

زنان صیغه مشهد اما امروزه تبدیل شده است به مستمسکی برای تخریب اماکن مهم تشیع، اختلاف بین شیعیان دو کشور ایران و عراق و یا اخاذی های مالی و فریب افراد از همه جا بی خبر!

ازدواج موقت در مشهد

شایعه زنان صیغه مشهد

زنان صیغه مشهد اولین بار در سال 1385 توسط دولت سعودی در راستای تخریب اماکن فرهنگی و زیارتی شیعیان منتشر شد. دولت سعودی همزمان با مشهد به شهر های سامرا، نجف اشرف و قم نیز حملاتی فرهنگی صورت داد تا مهمترین پایگاه ها و شهرهای تشیع در جهان را منزوی، آلوده و بحرانی معرفی کند.

آل سعود جهت به ثمر رساندن این پروژه ضدفرهنگی بودجه ای معادل 40 میلیون دلار هزینه نموده است. حکومت خبیث سعودی شهر سامرا را شهری که اکثریت آن را تکدی گران تشکیل می دهند معرفی نموده و به زائران این شهر مقدس ترس از گدایان سامرا را القا نموده است.

سپس شهر مقدس نجف را شهر مملو از دزدان و جنایتکاران معرفی کرد و چنین القا نمود که هرکس به نجف سفر کند اموال شخص اش به یغما خواهد رفت! اما تخریب شهر های مقدس قم و مشهد به گونه ای دیگر رقم خورد تنش های سیاسی عربستان با ایران و قصد تخریب مذهب حقه تشیع باعث گردید.

که حکومت وهابی آل سعود در جهت تخریب چهره شیعیان و نمادهای این مذهب، در یک تبلیغات گسترده شهر قم را به عنوان بزرگترین مرکز ایدز و اعتیاد ایران و شهر مشهد را با حقه کثیفی به مرکز صیغه ایران مشهور نمود و هدف زائران را از سفر به شهر مشهد رفع نیازهای جنسی خود عنوان نمود.

مشهد، مرکز صیغه ایران

زنان صیغه مشهد طرح مفتی بن باز مفتی مشهور عربستانی

موج بعدی طرح زنان صیغه ای در مشهددر ابتدای زمزمه های ورود ابراهیم رئیسی تولیت آستان مقدس امام رضا علیه السلام به دلیل برخی سیاسی کاری ها و بصورت کاملا غیر اخلاقی از سوی رقبای سیاسی وی بر سر زبان ها افتاد.

ابتدا خبرگزاری مجهول الهویتی از راه اندازی مرکزی تحت این عنوان (مرکز صیغه و ازدواج موقت) در حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام گزارش داد! سپس فایل تصویری تقطیع شده ای از حجت الاسلام والمسلمین احمد علم الهدی منتشر شد که در آن شخص مذکور از فواید متعه برای عراقیان سخن می گفت.

اما حقیقت ماجرا از این قرار است که همه ی این موارد بازی های سیاسی بود که برای دور کردن ابراهیم رییسی از صحنه ریاست جمهوری صورت می گرفت و هیچکدام حقیقت نداشت.

موج اخیر زنان صیغه ای مشهد اما با هدف تخریب صنعت گردشگری و زیارتی شهر مشهد و نیز به منظور برهم زدن رابطه بین دو ملت شیعه و برادر ایران و عراق صورت پذیرفت! و نکته جالب همینجاست! تکیه بر عنوان “عراقی ها” !

خیلی جالب است که همین ادعا را حدود 2 سال قبل روزنامه الشرق الاوسط عربستان علیه مردان ایرانی مطرح نمود! این روزنامه در یادداشتی عنوان نمود: “مردان ایرانی که به نجف و کربلا سفر می کنند به زنان عراقی تجاوز می کنند” این خبر با واکنش تند مردم و مسئولین عراق مواجه شد تا جایی که این خبرگزاری سعودی مجبور به حذف این خبر از روی وب سایت خود شد!

حال همین ادعاها برای مردان زائر عراقی در ایران مطرح شده است! تخریب چهره عراقی ها در ایران تنها یک هدف را به دنبال دارد و آن کاهش چشمگیر حضور ایرانی ها در پیاده روی بزرگ اربعین و حضور عراقی ها در اماکن مذهبی ایران! و در یک کلام قطع ارتباط دو کشور شیعی بزرگ از یکدیگر.

توطئه عربستان در مشهد

وضعیت زنان صیغه ای در مشهد

اما بگذارید به دور از هرگونه سیاسی بازی، هوچی گری، دروغ افکنی و یا ساده انگاری وضعیت زنان صیغه ای در مشهدرا با هم از زبان یاسر عرب بررسی کنیم. یاسر عرب مستند ساز جوان کشورمان که سابقه ساخت چندین مستند درباره مسائل جنسی و آموزش‌های جنسی برای نوجوانان را دارد،

در یادداشت پیش رو به خبر ناگواری که این روزها در رسانه‌های مختلف منعکس‌شده است، واکنش نشان داده و نوشته: از عام مردم انتظار داریم به هم‌زمانی بسیار اتفاقیِ اخبار مواضع سیاسی حیدر العبادی در خصوص تحریم آمریکا و قصه‌ی دلار و موج عراقی ستیزی ناموس پرستانه‌ی ناگهانیِ دقت بفرمایند!

همین ابراهیم که عزیز است و در مجموعه‌ی تولیدی اخیر (خرد جنسی) تصویربرداری این تولید را بر عهده داشت و سرش را بزنی باز پایش از کربلا و بغداد و نجف کشیده نمی‌شود، برایم تعریف می‌کرد که چند بار توی نقاط مختلف عراق جروبحثی بین تیم تولید فیلمشان با مردان عراقی شکل‌گرفته!

بر سر چه؟ اینکه طرف عراقی با کنایه و کینه عنوان کرده: «کم نشنیده‌ایم که مردان ایرانی دنبال زنان عراقی هستند! خجالت هم خوب چیزی است. این بی‌ناموسی‌ها جایش توی عراق نیست!»

وضعیت زنان صیغه ای در مشهد

حکایتِ این‌طرف آبیِ همین شیطنت رسانه‌ای که این روزها فوران کرد. بنا بر خاطرات ابراهیم، انگار که همان فضا را مهندسی معکوس کرده باشی. یادت هست؟ در موج اول چند سال پیش ادعا شد که مردان عرب دارند در مشهد با زنان ایرانی رابطه جنسی برقرار می‌کنند! یک عکس پخش شد.

پشت کله‌ی تعدادی مرد که معلوم نبود کت کدامشان تن آن دیگری است؟ به‌صف ایستاده در یک آپارتمان، جلوی در یک اتاق! البته با کپشن: «خوشا به غیرتت ایرانی! صیغه زنان ایرانی توسط عرب‌ها!»

برای ملت جنجال پرور همین کافی بود تا نچ نچی سر بدهد و دست روی پا بکوبد و افسوس بخورد و به پدرجد هر چه عرب است دشنام بدهد. بعد حس ناموس‌پرستی و غیرتش گل کند و در پی فرصت انتقامی سخت برآید.

وضعیت زنان صیغه ای مشهد

آمار جعلی صیغه زنان ایرانی

این روزها اعلام شد که شش هزار خانه در مشهد در حال ارائه سرویس‌های جنسی به مسافران عراقی هستند! دقت بفرمایید؛ شش هزار خانه! نه پنج هزار و نه‌صد و نودونه تا! و دوباره دقت بفرمایید؛ فقط عراقی! نه مثلاً توریست‌ها و نه حتی اعراب به‌طورکلی! بلکه فقط «عراقی» ها …

این آمار در شرایطی دست‌به‌دست می‌شود که در حوزه تن‌فروشی اساساً هیچ تحقیق رسمی و قابل اتکایی تاکنون در ایران انجام نگرفته است! و تا اوضاع‌واحوال بی متولی زیست جنسی در ایران همین باشد که هست، هیچ آمایش جدی و شوخی هم نخواهیم داشت.

اما باز اعتماد به سقف را ببین که ظرف دو روز از گذشت ارائه این آمار حضرات «تیتر» می‌زنند که «خبر ‏تأیید ادعای استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایران» بعد خبرگزاری و پایگاه‌های خبری یکی بعد دیگری گوی سبقت را در خبرپراکنی از هم می‌ربایند.

حالا به ادامه خبر توجه بفرمایید: [(ایسنا) به نقل از شهروند: در منطقه آزاد اروند می‌توان رد خانه‌هایی را گرفت که برای استفاده جنسی از زنان به راه می‌افتد!] جان؟ منطقه آزاد اروند؟ می‌توان رد گرفت؟

و باز در ادامه: [رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی: در مورد ازدواج موقت عراقی‌ها با زنان ایرانی باید بیشتر مراقب باشیم.] باید مراقب باشیم؟ شیب؟ بام؟ خوب این محتوا چه ربطی داشت به لید خبر؟ بی‌خیال … مهم همان چیزی است که ما دوست داریم باور کنیم!

آمارهای جعلی صیغه مشهد

نتایج شایعه زنان صیغه ای

حالا اینکه تمام هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد از پذیرش زن ایرانی با مرد غیر ایرانی منع شده‌اند که اساساً مسئله ما نیست! و اینکه کلاً روی‌هم‌رفته اماکن بی مجوز در مشهد حدود پنج‌تا شش هزار برآورد شده است که اهمیتی ندارد!

اینکه جمعیت مشهد شش میلیون و چهارصد هزار نفر است اما تعداد مسافران آن سالیانه حدود بیست‌وپنج میلیون نفر می‌رسد، نکته‌ای دارد؟ اینکه سهم گردشگران خارجی از این رقم (باوجود 400 میلیون شیعه در جهان) تنها دو میلیون نفر در سال است مهم است؟

اینکه هر شهری با چنین پتانسیل تاریخی، فرهنگی و مذهبی مقصد گردشگر (زیارتی، سیاحتی، سلامتی) شد، باورپذیر نیست که توسط افراد سودجو درصدی هم گردشگری سکس در کنارش وجود داشته باشد؟ آیا این غیرطبیعی است؟

حالا اگر تقاضا کنم تناسب بازار سکس ادعایی را با حجم گردشگر داخلی و خارجی قیاس بفرمایید خیلی درخواست زشتی است؟ حالا که سهم گردشگران خارجی کمتر از ده درصد شد گمان می‌کنید در این میان سهم گردشگر عراقی از آن دو میلیون چقدر باشد؟

عدم پذیرش هتل ها در مشهد

و باز فکر می‌کنید تعداد مردان مجرد منهای مسافرانِ دختر و زن و پیرمرد و کودک چه میزان باشد؟ آیا به این فکر کرده‌ایم که با توجه به حجم گسترده‌ی شیعیان در عراق و تفاوت وضعیت ارزش پول ملی در تناسب با دلار، بسیار طبیعی است که شاهد استقبال مردم عراق از سفر به مشهد باشیم؟

یا به‌جای تأمل، آتش احساسات عراق ‌ستیزانه را تیز می‌کنیم و کلیشه‌های عوام‌پسند جنسی دربارۀ عرب و عجم را تکرار؟ هیچ‌کدام این‌ها مهم نیست! مهم تخریب همزیستی طبیعی بین مردم ایران و عراق است.

مهم این است که اگر حاکمان ما عرضه‌ی تشکیل زیست عرفی و هنجارمند و روامدارانه با اهل تسنن را نداشتند، ما محکومان هم به تأسی از ایشان با همین دست‌فرمان به جان برادران شیعه‌ی خودمان بیفتیم.

از خواص حریرباف که توقعی نیست! آن‌ها حواسشان به منافعشان است اما از عام مردم انتظار داریم به هم‌زمانی بسیار اتفاقیِ اخبار مواضع سیاسی حیدر العبادی در خصوص تحریم آمریکا و قصه‌ی دلار و موج عراقی ستیزی ناموس پرستانه‌ی ناگهانیِ دقت بفرمایند!

بیشتر بخوانید :

منابع :

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 12 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر