موضوعات وبسایت : چت و چت روم

اپلیکیشن چت تصادفی

اپلیکیشن چت تصادفی

نویسنده : سیما | زمان انتشار : 12 تیر 1400 ساعت 06:58



بسیاری از افراد دوست دارند تا با اشخاص جدیدی آشنا شده ?‍♂️ و با آن ها هم صحبت شوند. آنها علاقه دارند تا دوستان تازه ای پیدا کنند و با آنها در مورد موضوعات مختلف حرف بزنند. امروزه رشد صنعت برنامه نویسی باعث شده تا به نقطه ای برسیم که بتوان به صورت اتفاقی با دیگران چت کرد. برای معرفی ۱۴ تا بهترین برنامه چت تصویری تصادفی اندروید و آیفون با انزل وب همراه باشید.

دانلود برنامه چت تصویری تصادفی برای ایران و جهان

Best Random Video Chat Apps

چت ویدیویی تصادفی یکی از کارهای بسیار جذاب و هیجان انگیز است. این که یک نرم افزار چت تصادفی بر روی گوشی خود نصب کنید و ناگهان با یک فردی که کیلومترها از شما دور است هم صحبت شوید یک فعالیت بامزه و از سویی تجربه بسیار جدیدی است.

بسیاری از افراد برای یادگیری زبان، ایجاد ارتباطات جدید و… از چت تصویری تصادفی زنده استفاده می کنند. در ادامه شما را با بهترین برنامه های چت تصادفی رایگان آشنا خواهیم کرد.

دانلود برنامه چت تصویری تصادفی برای کاربران ایرانی BIGO LIVE

Random1-1.jpg

BIGO LIVE یک برنامه چت تصویری تصادفی زنده رایگان که هم برای اندروید و هم برای iOS عرضه شده است. این برنامه دارای ویژگی های پخش مستقیم، چت زنده و همچنین امکان برقراری تماس ویدیویی و ملاقات با افراد جدید است. این برنامه در بیش از ۱۵۰ کشور جهان موجود است و توسط بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان بارگیری شده است

 چت تصویری تصادفی آنلاین جهانی Live Chat

Random2-1.jpg

LiveChat یکی دیگر از برنامه های چت تصویری تصادفی است که تنها برای اندروید در دسترس است. این برنامه به کاربران امکان می دهد چت تصویری تصادفی و چت وب کم با افراد جدید را تجربه کرده و دوستان جدیدی پیدا کنند. شما با کمک این برنامه می توانید با افراد مختلفی از سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کرده و در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید.

چت تصویری تصادفی جهانی HOLLA

Random3-1.jpg

یک برنامه چت تصویری عالی دیگر برای اندروید و iOS برنامه HOLLA است که می توانید با کمک آن چت زنده رایگان انجام دهید و دوستان جدیدی پیدا کنید. این برنامه به شما امکان می دهد افراد جدیدی را ملاقات کنید و به کمک آن می توانید با افراد جدیدی از سراسر دنیا حرف بزنید. کار با این برنامه بسیار آسان است.

چت تصویری تصادفی جهانی HOLLA

Random4-1.jpg

Just Talk یکی از بهترین برنامه های چت تصویری تصادفی اندروید و آیفون است. با این برنامه می توانید چت تصویری گروهی و تماسهای ویدیویی با حداکثر ۹ نفر ایجاد کنید و همچنین به شما امکان می دهد با افراد جدیدی چت ویدیویی برقرار کنید. شما همچنین می توانید در هنگام مکالمه ویدیویی از فیلترهای تصویری استفاده کنید.

برنامه چت تصویری تصادفی برای آیفون Hahanono

Random5-1.jpg

Hahanono بهترین برنامه چت تصویری تصادفی آیفون است. در این برنامه می توانید با افراد جدیدی چت تصویری داشته باشید و می توانید با آنها دوست شوید. این برنامه امن بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. در شرایطی که یک برنامه چت تصادفی ایرانی نداریم، این برنامه می تواند به کمک شما بیاید.

چت تصویری آنلاین خارجی تصادفی LivU

Random6-1.jpg

LivU یک برنامه چت تصویری آنلاین فوق العاده است که به کاربران امکان می دهد بلافاصله دوستان جدیدی پیدا کنند و به آنها امکان می دهد چت تصویری زنده و چت وب کم با افراد جدیدی از سراسر جهان داشته باشند. همچنین از ویژگی های فیلترهای مختلف ویدیویی برخوردار است. این برنامه برای اندروید و آیفون در دسترس است.

چت تصویری تصادفی آنلاین برای اندروید Live Talk

Random7-1.jpg

Live Talk یک برنامه چت تصویری تصادفی برای سیستم عامل  اندروید است. این برنامه به کاربران امکان می دهد چت تصویری و چت با وب را با افراد جدیدی به صورت تصادفی را انجام دهند و دوستان جدید پیدا کنند. اگر علاقه مند به دوست یابی هستید می توانید مطلب برنامه های چت و دوستیابی را مطالعه کنید.

برنامه چت ویدیویی تصادفی Camsurf

Random8-1.jpg

در Camsurf می توانید چت زنده رایگان برقرار کرده و دوستان جدیدی پیدا کنید. این برنامه مخصوص اندروید و iOS به شما امکان می دهد افراد جدیدی را ملاقات کنید. کار با این برنامه آسان است و از ویژگی های تماس های ویدیویی زنده بین المللی رایگان پشتیبانی می کند. معرفی برنامه های چت بدون نیاز به ثبت نام را می توانید در سایت انزل وب مشاهده کنید.

چت تصویری تصادفی آنلاین AHA random Video chat

Random9-1.jpg

AHA random Video chat به شما امکان می دهد تا با افراد جدیدی از سراسر جهان ملاقات کنید. این برنامه امن است و کار با آن بسیار آسان است. شما می توانید این برنامه را همین حالا برای سیستم های اندروید و iOS دانلود کنید و از تجربه چت تصویری تصادفی لذت ببرید. مطلب بهترین برنامه های چت ناشناس را می توانید در سایت انزل وب مطالعه کنید.

دانلود برنامه چت تصویری تصادفی برای اندروید و آیفون Chatous

Random10-1.jpg

Chatous که یک برنامه چت تصادفی برای اندروید و آیفون است، مخاطبان بسیاری در سراسر جهان دارد. ویژگی اصلی این برنامه در آن است که در هر مقطع زمانی است اگر کاربر احساس کند که حریم خصوصیش در آن امن نیست، می توانند نام کاربری و سایر اطلاعات شخصی را در تنظیمات برنامه تغییر دهد. برای آشنایی با بهترین سرویس های چت تصادفی آنلاین می توانید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

برنامه چت تصویری تصادفی گوشی Badoo

Random11-1.jpg

Badoo این روزها یکی از محبوبترین برنامه های چت تصادفی دنیا است. این برنامه پایگاه داده قوی با ۴ میلیون کاربر دارد که هر روزه از این برنامه استفاده می کنند. افراد براساس علاقه مندی های شان به موضوعات مختلف انتخاب می شوند. اگر دو نفر بخواهند چپ آن فقط قادر از طریق ارسال پیام های متنی به یکدیگر خواهند بود. این برنامه برای اندروید و iOS در دسترس است.

چت تصادفی اندروید و آیفون Qeep

Random12-1.jpg

Qeep یک برنامه قدیمی است و همیشه در لیست برنامه های چت تصادفی چه برای اندروید و چه در iOS قرار داشته است. این نرم افزار دارای کاربران واقعی با بانک اطلاعاتی عظیم است که بر روی آن ثبت شده انددر این برنامه شما می توانید عکس هایتان را به اشتراک بگذارید و یا عکسی را که توسط کاربران دیگر به اشتراک گذاشته شده است را ببینید.

چت تصویری تصادفی اندروید و آیفون Twoo

Random13-1.jpg

Twoo از نظر ظاهری و طراحی برنامه جدیدی است و برای دیدار با افراد جدید بصورت آنلاین می باشد. با استفاده از Twoo می توانید به راحتی از طریق بانک اطلاعاتی عظیم، کاربرانی از سراسر جهان را جستجو کنید و می توانید به دنبال افرادی با علاقه های مشابه در اطراف خود باشید. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های حوزه چت تصویری تصادفی در گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS است.

برنامه چت تصویری تصادفی برای iOS و اندروید MeetMe

Random14-1.jpg

MeetMe در بین کاربرانی که به دنبال چت ها با افراد جدید و غریبه به صورت تصادفی هستند، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. همچنین این امکان را دارد که از طریق میلیون ها کاربر از پایگاه داده جستجو کند و چت هایی کوتاه داشته باشد. این برنامه به چندین زبان زنده دنیا موجود است و امکان دانلود آن برای اندروید و iOS وجود دارد.

نظرات و تجربیات شما ؟

استفاده از کدام یک از برنامه های معرفی شده را تجربه کردید و از امکانات آن به عنوان یک پلتفرم چت تصادفی راضی بوده اید؟ چه برنامه های مشابه دیگری را پیشنهاد می دهید؟ ما را از دیدگاه خود مطلع سازید.

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا جمعه 28 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر