موضوعات وبسایت : چت و چت روم

چت روم بین المللی انگلیسی

چت روم بین المللی انگلیسی

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 02:52



هر چه سطح زبان شما و یا ملیت خود را، شبکه اجتماعی تبادل زبان ما اجازه خواهد داد که شما را به تمرین زبان های مختلف آنلاین یا آفلاین در حالی که پیدا کردن دوستان جدید و کشف فرهنگ های جدید.

یادگیری زبان انگلیسی

،

اسپانیایی

،

فرانسوی

،

آلمان

،

چینی

،

روسی

،

عربی

،

پرتغالی

،

ایتالیایی

،

ژاپنی

،

تامیلی

،

تلوگو

و

هر زبانی بصورت رایگان!

اگر می خواهید زبان یاد بگیرید، اگر شما کاملا یک مبتدی هستید یا اگر کاملا مسلط هستید، اگر میخواهید با دوستان بین المللی ملاقات کنید، مهاجر هستید، دانشجوی اراسموس هستید، یک جهانگرد و یا بازرگان هستید، چند زبانی واقعی میخواهید یا فقط برای کشف فرهنگ های جدید کنجکاو هستید، پس، شما دقیقا جای درستی آمده اید

یافتن زبان دوستان

یافتن اعضای آماده برای کمک به شما زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرند و در عوض، آنها را به زبان مادری خود را یاد می دهد. به عنوان مثال، اگر شما از فرانسه هستند و می خواهند به یادگیری زبان انگلیسی، شما می توانید یادگیری فرانسه یک دوست آمریکایی یا انگلیسی پیدا کنید. سپس، شما می توانید هر دو عمل آنلاین (پیام های خصوصی یا اتاق چت) یا آفلاین در طول جلسات پشت سر هم یا جلسات تبادل زبان. دوستان، راهنمایی سهم و تکنیک های یادگیری را دنبال کنید.

در مراسم تبادل زبان در سراسر جهان

پیشنهاد ما انواع یادگیری زبان یا رویدادهای فرهنگی در نزدیکی شما به شما را تشویق به در شرایط واقعی صحبت و ملاقات با بین المللی دوستان، مهاجران، مردم محلی، دانشجویان، مسافران کسب و کار، couchsurfers ...: چک کردن کلاس بعدی، دوره ها، کارگاه های آموزشی ما، جلسات تبادل زبان، کافه چند زبانی، احزاب بین المللی، سفر و انواع حوادث در

فرانسه

،

روسیه

،

پادشاهی متحده

،

اسپانیا

،

بولیوی

،

برزیل

،

ایالات متحده

،

استرالیا

،

آلمان

،

پرتغال

،

اکوادور

،

هلند

،

ایتالیا

،

ژاپن

،

مکزیک

،

چین

،

اوکراین

و یا در هر نقطه از جهان! اگر شما مانند یک سازمان رویداد را احساس کنید، در صورت تمایل به نشان می دهد یک رویداد جدید را به جامعه. شما همچنین می توانید یک مدیر چند زبانی باشگاه رسمی و یا سفیر منطقه یا کشور خود را تبدیل.

دریافت با ما درگیر کن!

یک متن یا گفته ها را تصحیح کنید

استفاده از ابزار اصلاح ما برای بهبود مهارت های نوشته شده خود را. هنگامی که شما ارسال یک ورودی یا مقاله کوچک نوشته شده در زبان شما در حال یادگیری، زبان مادری شما کمک خواهد کرد با اصلاحات و نظرات خود را بهبود بخشد. جویی در هزینه اصلاحات در نوت بوک خود را به آنها بعد بررسی می کند. در عوض شما همچنین می توانید کمک دیگر اعضای اصلاح متون خود را نوشته شده در زبان مادری خود را.

چت آنلاین در زمان واقعی

استفاده از چت روم ما برای بهبود مهارت های نوشتن خود را. وقتی که شما وارد اتاق، فقط بگویید به چه زبانی می خواهید برای تمرین و دیگر اعضای متصل خوشحال به شما کمک خواهد بود. بعد از آن شما خواهد شد گفتگوی زنده داشته باشد.

تماشای ویدیو های آموزش زبان

سازمان دیده بان انواع فیلم یادگیری زبان مشترک جامعه. کسانی که فیلم اقتباس به سطح خود را کمک خواهد کرد که بهبود مهارت های درک مطلب گوش دادن، دستور زبان، واژگان، لهجه خود و یا دانش خود را از فرهنگ. اضافه کردن بهترین فیلم های خود را در مشخصات خود و یا به اشتراک گذاری آنها را با دوستان خود.

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا پنج‌شنبه 27 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر