جستجو
پاک کردن جستجو
بستن جستجو
برنامههای Google
منوی اصلی
ارسال بازخورد درباره...
محتوا و اطلاعات این راهنماتجربه کلی درمورد مرکز راهنمایی
اگر فردی که با او تماس میگیرید، نمیتواند صدایتان را بشنود یا شما را ببیند، مراحل زیر را امتحان کنید.
مرحله ۱: سختافزارتان را بررسی کنید
- مطمئن شوید میکروفون، دوربین و بلندگوها روشن و به رایانه متصل باشند (میکروفون بیصدا نباشد).
- اگر هر یک از سختافزارهایتان ازطریق USB وصل است، ببینید لازم است نرمافزار ارائهشده توسط سازنده دستگاه را نصب کنید یا نه؛
- مطمئن شوید سایر برنامههای موجود در رایانهتان درحال استفاده از میکروفون، دوربین یا بلندگو نباشند؛
- در پایین پنجره تماس ویدیویی، مطمئن شوید میکروفون یا دوربین را روشن کرده باشید.
مرحله ٢: تنظیمات Hangouts را بررسی کنید
- در بالای پنجره تماس ویدیویی، روی «تنظیمات» کلیک کنید؛
- مطمئن شوید برای هر تنظیم، دستگاه درستی انتخاب شده باشد (با استفاده از پیکان روبهپایین ، آن را تغییر دهید):
مرحله ۳: تماس تلفنی و رایانه را راهاندازی مجدد کنید
- از تماس ویدیویی خارج شوید و دوباره به آن بپیوندید؛
- رایانهتان را راهاندازی مجدد کنید.
مرحله ٤: از طرف مقابل بخواهید عیبیابی را انجام دهد
اگر طرف مقابل را نمیبینید یا صدایش را نمیشنوید، از او بخواهید مراحل بالا را امتحان کند.
اگر همچنان با مشکل مواجه هستید، از تالار گفتمان Hangouts دیدن کنید تا از افراد آگاهی که از Hangouts استفاده میکنند، راهنمایی دریافت کنید.
گزارش مشکلات یا ارسال بازخورد درباره Hangouts
میتوانید نظرات، پیشنهادها یا مشکلات فنی مربوط به تماسهای ویدیویی Hangouts را به Google ارسال کنید.
- در بالای پنجره تماس ویدیویی، روی «بیشتر» کلیک کنید؛
- روی بازخورد کلیک کنید؛
- در سمت راست، انتخاب کنید میخواهید عکس صفحهنمایش اضافه شود یا نه. عکس صفحهنمایش میتواند در حل مشکلات فنی کمک کند؛ میتوانید هر بخشی از عکس را پررنگ یا سیاه کنید.
- مشکلتان را شرح دهید. تا حد امکان جزئیات مشکل را توضیح دهید؛
- روی ارسال کلیک کنید.
جستجوی مرکز راهنمایی
true
88641
false