موضوعات وبسایت : چت و چت روم

دانلود برنامه چت انگلیسی اندروید

دانلود برنامه چت انگلیسی اندروید

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 19 دی 1399 ساعت 17:10



همیشه عاشق ملاقات با آدم‌های جدید و آشنایی با فرهنگ‌های جدید بودم و برای همین تعطیلی اپلیکیشن Wayfare اتفاق ناگواری برایم بود. تصور می‌کردم دیگر آن رویکرد فوق‌العاده را در اپلیکیشن دیگری نمی‌بینم و صرفا باید به خاطرات خوبش دلخوش باشم که چند روز پیش و خیلی اتفاقی، با Ablo آشنا شدم.

Ablo دقیقا همان چیزیست که Wayfare باید به آن تبدیل می‌شد؛ یک اپلیکیشن چت و گفتگوی بین‌المللی تا با ثبت نام در آن بتوانید دور دنیا بگردید و با آدم‌های جدید آشنا شوید، تبادل فرهنگی و زبانی داشته باشید و اطلاعات جغرافیایی‌تان را طوری گسترش دهید که با مجلات و روزنامه‌ها هم نمی‌توانستید.

Ablo به طور تصادفی برایتان دوست مکاتبه‌ای پیدا می کند

Ablo از همان ابتدای کار برایتان خط و نشان می‌کشد که اینجا اپلیکیشن دوستیابی نیست. بنابراین نمی‌توانید هر چیزی را به هر کسی بفرستید و هر رفتاری را در پیش بگیرید، در غیر این صورت با برخورد سازندگان و اخراج از اپ مواجه خواهید شد. محیط فرهنگی Ablo طوری طراحی شده که به طور تصادفی برایتان دوست مکاتبه‌ای پیدا کند که حداقل یک کشور و حداکثر یک قاره با شما فاصله دارند.

Ablo-1.jpg

این سیستم تصادفی و البته «کنترل شده» برای آشنایی با آدم‌های جدید، در نظر اول خیلی خوشایند نیست و مشکلاتی را هم به همراه آورده، اما مهم‌ترین عاملی بوده که باعث شده Ablo از مسیر اهدافش خارج نشود. پس اگر با دیدگاه فرهنگی به سراغ اپلیکیشن بروید از این محدودیت شکایتی نخواهید داشت. اما ارتباط با کاربران جدید چطور انجام می‌گیرد؟

Ablo کاربرانی که همزمان آنلاین هستند را به هم متصل می‌کند تا در یک پنجره چت، به گفتگو بپردازند، اما با چند ویژگی خاص و منحصر به فرد. نکته اول اینکه بر خلاف اپلیکیشن‌های مشابه امکان تماس ویدیویی هم دارید و مزیت دیگر اینکه برای گفتگو با فرد مقابل، لازم نیست حتما به انگلیسی مسلط باشید. این یکی از جالب‌ترین خصوصیاتی است که در کمتر اپ مشابهی دیده بودم.

اپلیکیشن Ablo از ویژگی مترجم همزمان بهتره می برد

فرض کنید فرد مقابل شما یک اسپانیایی زبان نه چندان مسلط به انگلیسی باشد و به خاطر گرامر بد نتوانید از حرف‌هایش سر در بیاورید. Ablo اینجا با ویژگی مترجم همزمان به کمک‌ هر دوی شما می‌آید تا زبان یکدیگر را بهتر بفهمید. در مکالمه متنی، نوشته‌های فرد مقابل از زبان مادری بلافاصله به انگلیسی ترجمه می‌شود و در مکالمه ویدیویی هم صحبت‌های او را به شکل زیرنویس انگلیسی خواهید خواند.

مکالمات هم در محیطی شبیه اپ‌های پیام‌رسان انجام می‌شود تا از حضور در آن احساس غریبی نکنید. هر کاربر می‌تواند عکس پروفایلی برای خودش تعیین کند و می‌توانید در صورت تمایل به طرف مقابل‌تان عکس، ویدیو و تصاویر گیف هم بفرستید و اگر او را فردی خوش مشرب و دوست داشتنی یافتید، به او پیام دوستی بفرستید. خوشبختانه Ablo میان پلتفرم‌های مختلف همگام‌سازی هم می‌شود بنابراین مکالمه‌ای که در اندروید شروع کرده‌اید را می‌توانید در لپ‌تاپ به اتمام برسانید.

Ablo-2.jpg

Ablo برای آنکه شما را به فعالیت تشویق کند، یک سری چالش هم در نظر گرفته که وقتی تکمیل‌شان کنید به شما مدال تعلق می‌گیرد. البته این که چقدر مدال بگیرید تأثیری در روابط تان با سایر کاربران ندارد اما در لیدربورد اپ جایگاه بهتری بدست می‌آورید تا جزو افراد خوشنام Ablo لقب بگیرید. در این صورت احتمال این که افراد بیشتری به پروفایل‌تان سر بزنند بالاتر می‌رود.

Ablo با همین روند می‌تواند ماه‌ها سرگرم‌تان کند. یک روز با دوستی چینی همکلام می‌شوید و یک روز دیگر، به سواحل کارائیب سفر خواهید کرد و با فرهنگ و رسوم مردم آن منطقه آشنا خواهید شد. ضمن این که اگر پیگیر باشید می‌توانید تبادل زبانی خوبی هم در این چت‌ها انجام بدهید و حتی روی دوست راه دورتان به عنوان پارتنری برای تقویت زبان نیز حساب باز کنید.

Ablo با روندش می‌تواند ماه‌ها سرگرم‌تان کند

البته شاید خیلی بهتر می‌شد اگر سازندگان برای انتخاب طرف گفتگو به شما کمی حق انتخاب می‌دادند، حداقل در این حد که خودتان تصمیم بگیرید دوست‌تان آسیایی باشد یا اروپایی. سیستم چت تصادفی مشکل رایج دیگری هم دارد آن هم اینکه باید انتظار رد شدن از طرف مقابل را هم داشته باشید. هر چند این یکی از شیرینی‌های تجربه Ablo است که می‌خواهد شما را با آدم‌های تصادفی غافلگیر کند، اما وقتی چند نفر پشت سر هم از گفتگو با شما طفره می‌روند احتمالش هست که فکر پاک کردن اپلیکیشن هم به ذهنتان خطور کند.

با این وجود در تجربه‌‌ای که تا امروز با Ablo داشته‌ام، اکثر افراد برای گفتگو مشتاق و متمایل بوده‌اند و طی همین مدت کوتاه دوستان خوبی از سراسر دنیا پیدا کرده‌ام که دوست دارم در مورد خودشان و کشورشان بیشتر و بیشتر بدانم. اگر این موضوع شما را هم جلب می‌کند، پیشنهاد می‌کنم حتما همین حالا Ablo را امتحان کنید.

Ablo-Logo.png

  • Ablo
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: MassiveMedia
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 61.6 مگابایت

دانلود

appstore-badge.pnggoogleplay-badge.png

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا جمعه 28 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر