موضوعات وبسایت : چت و چت روم

دانلود تلگرام فارسی قدیمی با لینک مستقیم

دانلود تلگرام فارسی قدیمی با لینک مستقیم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 17 خرداد 1400 ساعت 19:06



On-the-off-chance-that-theres-anything-social-media-platform-are-at-present-battling-with-its-the-fake-news-issue.-Another-is-keeping-user-information-safe.-e1585493905676.jpg

امروز در پیشروید برای شما عزیزان لینک دانلود تلگرام اصلی فارسی قدیمی نسخه اندروید و کامپیوتر و به معرفی کامل این اپلیکیشن میپردازیم .

تلگرام اصلی فارسی

Telegram یک برنامه پیام رسانی فوری است که مانند برنامه های مشابه مانند Viber ، WhatsApp و LINE راهی ساده و در دسترس برای برقراری ارتباط با همه مخاطبین خود را فراهم می کند. تفاوت اصلی بین آنها این است که تلگرام همچنین امنیت و حریم خصوصی شما را افزایش می دهد.

نصب تلگرام اصلی و امکانات

گزینه های امنیتی Telegram به شما امکان می دهد چت های خصوصی را با سایر کاربران ایجاد کنید ، به این معنی که مکالمات شما با آنها کاملاً رمزگذاری شده است و در سرورهای Telegram ذخیره یا ذخیره نمی شوند. و می توانید ویژگی “خود تخریب” را فعال کنید تا پیام های شما در هر زمان X پاک شود.

گذشته از این ویژگی های حفظ حریم خصوصی ، تلگرام اساساً همان سرویس سایر سیستم های پیام رسانی فوری را ارائه می دهد: چت گروهی ، به اشتراک گذاری فایل ، اعلان های شخصی شده و غیره.

اگرچه واتس اپ هنوز پرکاربردترین برنامه پیام رسانی در اندروید است ، اما تعداد بیشتری کاربر بیشتر به سمت تلگرام روی می آورند . این برنامه به دلیل بسیار پایدار بودن و ارائه چندین ویژگی برای ایمن نگه داشتن مکالمات شناخته شده است. اگر هنوز این ابزار پیام رسانی را امتحان نکرده اید اما علاقمند به امتحان کردن آن هستید ، ما به شما می گوییم در طی چند ثانیه کانال یا گروهی را در تلگرام ایجاد کنید.

بعد از ورود Telegram X ، ما مطمئن نبودیم که قدم بعدی تلگرام برای دو برنامه آن چه خواهد بود. با این حال ، به نظر می رسد با توجه به اینکه هنوز شاهد بروزرسانی های معمولی و ثابت تلگرام اصلی هستیم ، کم و بیش همان چیزها باقی می مانند. نسخه 4.8 با ورود پخش فیلم و حالت اتوماتیک شب ، به همراه امکان استفاده از اکانت تلگرام خود برای ورود به وب سایت های دیگر و خدمات آنلاین مشخص شده است .

می توانید به یکباره به پیام های خود از همه دستگاه های خود دسترسی پیدا کنید. شروع به تایپ کردن روی تلفن خود کرده و پیام را از رایانه لوحی یا لپ تاپ خود به پایان برسانید. هرگز داده های خود را دوباره از دست ندهید.

شما می توانید بدون محدودیت در نوع و اندازه آنها ، رسانه ها و پرونده ها ارسال کنید. کل تاریخچه چت شما به فضای دیسک شما نیاز نخواهد داشت و تا زمانی که به آن احتیاج دارید در فضای تلگرام ایمن ذخیره می شود.

می توانید چت های گروهی را برای حداکثر 200،000 عضو ایجاد کنید ، فیلم های بزرگ ، اسناد از هر نوع (.DOC ، .MP3 ، .ZIP ، و غیره) را به اشتراک بگذارید ، و حتی برای کارهای خاص تنظیم کنید. این ابزار مناسب برای میزبانی جوامع آنلاین و هماهنگی کار تیمی است.

در حالی که مجموعه ای از ویژگی های بی سابقه را ارائه می دهیم ، ما برای تمیز نگه داشتن رابط بسیار مراقب هستیم. تلگرام با طراحی مینیمالیستی خود لاغر و قابل استفاده است.

فرمت اندروید : apk

فرمت نسخه ویندوز: exe

حجم : 21 مگابایت

پسورد : ندارد

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 12 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر