موضوعات وبسایت : چت و چت روم

دانلود برنامه ویس چت اندروید

دانلود برنامه ویس چت اندروید

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 21:01



11.jpg

گیمرها می دونن ارتباط با تیم یا هم تیمی های شون برای تسخیر میدان نبرد چقدر مهمه. امروزه بیشتر بازی ها شامل ویس چت داخلی هستند اما چندان خوب نیستند. بعضی ممکنه کار کنن اما کیفیت خوبی ندارن و بعضی هم ممکنه حتی کار هم نکنن. اگه برای برقراری ارتباط با هم تیمی های تون به دنبال برنامه های ویس چت خوب هستید، در اینجا پنج تا از بهترین اپلیکیشنهای چت برای گفتگو با دوستانتون رو معرفی می کنیم.

شماره 1: Discord

Discord یه سرویس رایگان چت برای استفاده ست که به گیمرا این امکان رو میده، از طریق صدا یا متن با سایر گیمرا در همون گروه چت کنن، گیمرا می تونن یه لیست دوستان ایجاد کنن و بازیکنان رو به اون اضافه کنن. به طوری که می تونن در هر زمان با دوستان خود تماس بگیرن. بازیکنان می تونند به سرورهای مختلف بپیوندند یا خودشون سرور بسازند و ارتباط برقرار کنن.

Discord ویژگی های بسیاری رو ارائه می ده. یکی از مفیدترین ویژگی هاش “گیم مده”؛ که در صورت پخش زنده، برای یوتوبرها بسیار مفیده. گیم مد تمام اطلاعات خصوصی، احساسات و گفتگوی صوتی رو پنهان می کنه. Discord همچنین از DDoS و IP محافظت می کنه. این بازیکنان رو از حمله DDoS محافظت می کنه.

1-3.jpg

بازیکنان همچنین می تونند کلیدهای میانبر سفارشی رو تعریف کنن و از Discord برای پوشش داخلی استفاده کنند. این اجازه رو می ده تا بازیکنان بازی رو انجام بدن و همچنین با بقیه بازیکنان ارتباط برقرار کنن. در اصل به بازیکنان اجازه می ده تا همزمان با بازی و سایر بازیکنان به طور همزمان در تعامل باشن. این سرویس همچنین شامل تنظیم حجم ارتباط فردی با بقیه گیمراست تا هر گیمری بتونه حجم ارتباط خودش رو بطور جداگانه برای هر بازیکن تنظیم کنه.

نکات مثبت
100٪ رایگان برای استفاده در (بسیاری از سرورها که شما می خواین)
ویژگی های امنیتی (محافظت از DDoS و IP)
پشتیبانی فنی خوب از طریق توییتر

نکات منفی
بدون سرورهای خود میزبان

برای MacOS ، Windows ، Linux ، Andriod و iOS می تونید دانلود کنید.
برای وب قابل اجراست.

شماره 2. Team Speak

Team Talk 3 جدیدترین نسخه تیم تاکه. همچنین ارتباط راحت با هم تیمی های شما مزیت خوبشه. از کدک هایی به نام CEL ,Speex و Opus استفاده می کنه (Discord فقط از Opus استفاده می کنه) Teamspeak برای ادمین ها مفیده، برای ویس چت و همچنین بایگانی اقدامات کاهش تاخیر. چون گزینه های زیادی از مجوزها را برای تنظیم و کنترل سرور خود تنظیم می کنه.

در عوض، به این مورد شکی نیست که شاید سازندگان discord تصمیم گرفته اند این برنامه رو تمیز و ساده جلوه بدن.
Teamspeak همچنین از جا به جایی فایل و استفاده از نام مستعار پشتیبانی می کنه. همچنین می تونید میزان صدا رو در Teamspeak تنظیم کنید. این سرویس از رمزگذاری AES پشتیبانی می کنه که توسط ادمین ها امکان پذیره. این باعث می شه تمام ارتباطات رمزگذاری شده در سرور، غیر از سرور اون کاربران دسترسی به آن در جایی دیگه نداشته باشن.

2.jpg

یکی از موارد خوب اینه که رمزگذاری رو می توان سرور گسترده یا به یک گفتگوی خاص فعال کرد. Teamspeak همچنین قابلیت آفلاین / LAN و رابط کاربری کاملاً قابل تنظیم رو ارائه می ده.

نکات مثبت
عملکرد آفلاین / شبکه
پشتیبانی از کلید گیم پد و جوی استیک
کنترل های مجوز پیشرفته

نکات منفی
UI قدیمی

برای MacOS ، Windows ، Linux ، Andriod و iOS دانلود کنید.

شماره 3: Mumble

مومبل یه ابزار چت مبتنی بر VoIP برای گیمرهاست. بر خلاف Teamspeak، گزینه فعال سازی همیشه روشنه (در Teamspeak باید به صورت دستی روشن بشه). مومبل یک ابزار منبع آزاد (اپن سورسه) و بنابراین باعث می شه تا روی تمام سیستم عامل ها از جمله windows، mac، Linux اجرا بشه.

بسیارکم حجمه و چت بدون تاخیر انجام میشه. مومبل همچنین از صدای با تاخیر کم و صدای با کیفیت پشتیبانی می کنه. از کدک های Speex برای ارائه کیفیت صدای چشمگیر به کاربران استفاده می کنه. Speex همچنین امکان لغو اکو رو برای مومبل فراهم می کنه. پهنای باند مورد نیاز اون حدود 20 کیلوبیت بر ثانیه ست و نسبتاً کمه. ظرفیت برنامه بیشتر از 18 مگابایت نیست و همچنین یک برنامه کم حجمه و به دنبال یافتن منابع عظیم برای اجرای آن نیست.


نکات مثبت
متن باز
لغو اکو
نکات منفی
برای راه اندازی به مهارت های فنی احتیاج داره.

3.jpg

برای MacOS ، Windows ، Linux ، Andriod و iOS دانلود کنید.

مقاله آموزشی فواید بازی روزانه ویدئو گیم ها رو از دست ندید:

تو صفحه اینستاگرام تاتامی چالش های هر هفته رو دنبال کنید.

پیج ایستاگرام تاتامی

شماره 4: Overtone

اورتون همچنین یک برنامه عالی برای ارتباط گیمرها برای ارتباط با بازیکنان یا هم تیمی های خود ست. رابط برنامه بسیار ساده و کاربر پسنده. اورتون بر اساس Vivox است. Vivox یکی از بهترین خدمات ویس چت و متن ست که توسط بازی های محبوب مانند: PUBG ,Fortnite
world of tank و غیره استفاده می شه.

این نرم افزار رایگانه که از یک اپ کم حجم استفاده می کنه. منابع زیادی مصرف نمی کنه و تنظیم آن بسیار ساده ست. اورتون همچنین به افراد این امکان را می دهد تا با افراد با افراد مشابه ارتباط برقرار کنن و سایر گیمرا رو که در همان گیم بازی می کنند کشف کنن. برخلاف بعضی برنامه های دیگر، اورتون همچنین می تواند در مرورگر اجرا بشه.

55.png

نکات مثبت
از Vivox استفاده می کنه
رایگان برای استفاده
کم حجم

نکات منفی
ایجاد تیم در وب مجاز نیست.

دانلود برای ویندوز
برای وب مراجعه کنید

شماره 5: SteamChat

بیشتر گیمرها استیم را می شناسن. و علتش هم اینه که به طور گسترده توسط گیمرها در سراسر جهان استفاده می شه. استیم برنامه چتی رو راه اندازی کرده که بسیاری از گیمرها در بک گراند نصب کردن و در حال اجرا هستن. چرا قبل از دانلود و امتحان کردن برنامه های دیگر ازاین لیست، استیمو رو به شما پیشنهاد نکنیم؟

استیم چت روی وب هم میشه فعال کرد تا گیمرا بتوانن در صورتی که اپلیکیشن اسلیمو نصب نکردن از اون روی وب استفاده کنن. و همینطور گیمرا با استیم می توانن یه گروه ایجاد کنن. و دوستان خود را به آن اضافه می کنن.

5.jpg

گیمرا می توانن فقط با یک کلیک ساده و با یک URL منحصر به فرد، به گروه های دیگر بپیوندن. گیمرا می توانن سایر بازیکنان را به عنوان موارد دلخواه علامت گذاری کنن و که به طور جداگانه در برگه علاقه مندی ها نمایش داده میشه، ببینن. ادمین می توانه برای اعضای خود امکاناتی را برای مدیریت گروه فراهم کنه، محدودیت چت را تنظیم کرده و اعضای دیگر را بیرون کنه.

نکات مثبت
کاربری وب موجود است.
نکات منفی
کیفیت صدا خیلی خوب نیست.

دانلود برای ویندوز ، MacOS و Linux
برای وب مراجعه کنید

چالش های هفتگی تاتامی با جوایز نقدی.

منبع اصلی مقاله بهترین اپلیکیشنهای 2020 ویس چت برای گیمرا

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا پنج‌شنبه 27 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر