موضوعات وبسایت : چت و چت روم

پیام رسان گپ رایگان

پیام رسان گپ رایگان

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 12 آذر 1399 ساعت 11:15



اطلاعات، خدمات، بازی و سرگرمی

پیام رسان گپ؛ دنیایی از اطلاعات کاربردی، خدمات مفید، بازی و سرگرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ می‌توانید محتوا یا موضوع موردنظر خود را انتخاب کرده و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات دلخواه را تجربه کنید. در بازی‌های آنلاین گپ با دوستان خود رقابت کنید و آن‌ها را به چالش بکشید.

چت دو نفره، ایجاد گروه و ارسال محتوا

پیام رسان گپ؛ با ارائه پلتفرم‌های مختلفی همچون اندروید، iOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که همیشه و در هر لحظه پیام رسان گپ را در اختیار داشته باشید. در این پیام رسان می‌توانید به‌صورت دونفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنید و از سرعت بالا، سهولت دسترسی و رابط کاربری جذاب گپ لذت ببرید.

بات پلتفرم

پیام رسان گپ یک بستر مدرن ارتباطی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا بتوانند بر پایه گپ خدمات، محصولات و محتوای مورد نظر خودشان را به صورت ساده و تعاملی در اختیار مشترکین گپ قرار دهند. توسعه دهندگان می توانند این خدمات و محتوا را به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار دهند و یا کسب درآمد نمایند.

کسب درآمد

پیام‌رسان گپ دنیایی از امکانات کاربردی و خدمات حوزه بازی و سرگرمی در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ شما به راحتی می‌توانید فروشگاه مجازی خود را راه اندازی و شروع به فروش محصولات و خدمات خود کنید. نگران پرداخت هزینه نباشید چرا که کیف پول گپ همیشه در کنار شماست تا با آسودگی خاطر از درگاهی امن برای مدیریت مالی سرویس ها و فروشگاه‌های خود استفاده کنید.

کیف پول همراه شما

شما با استفاده از کیف پول گپ می‌توانید حساب خود را شارژ کنید و پرداخت‌های مختلفی را انجام دهید. خرید از فروشگاه‌ها، شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات، استفاده از امکانات خاصی از بازی‌ها و صدها امکان دیگر همگی در کیف پول همراه شما قرار گرفته است.

ارسال و درخواست وجه

درخواست پول در بستر گپ، شما می توانید با استفاده از این امکان در گپ صورتحساب ایجاد کنید و برای دوستان و خانواده بفرستید. از موارد مورد استفاده از این سرویس می توان به دریافت دانگ، یاداوری و دریافت قسط در قرض‌الحسنه های خانوادگی، پرداخت شارژ ساختمان. فعالیت‌های نیکوکارای و ... اشاره کرد.

مرورگر شما امکان پخش فیلم را ندارد.

pic1.jpg

در پیام رسان گپ؛ حس و حال خود را با استفاده از استیکرهای جذابی که بصورت اختصاصی برای این پیام رسان طراحی شده‌اند با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

pic2.jpg

در پیام رسان گپ؛ به راحتی می‌توانید پوسته‌ای جذاب و دلنشین به انتخاب خودتان را انتخاب و اعمال کنید. پیام رسان گپ پوسته‌های اختصاصی و جذابی تدارک دیده تا همه چیز در محیط این پیام رسان مطابق میل شما باشد.

pic3.jpg

در پیام رسان گپ؛ به راحتی می‌توانید از مدرن‌ترین روش‌های رمزنگاری برای درخواست رمز عبور هنگام ورود به پیام رسان گپ استفاده کنید و از عدم دسترسی دیگران به اطلاعات و مکاتبات خود مطمئن گردید.

مزایای بات‌پلتفرم پیام رسان گپ

  • ● سرعت بالا در پیاده سازی و راه اندازی خدمات
  • ● امکان کنترل دسترسی سرویس به ازای کشورهای خاص
  • ● قابلیت دریافت پول از طریق اعتبار همراه اول و ایرانسل
  • ● امکان دریافت وجه از مشتریان به واسطه کیف پول گپ
  • ● معرفی سرویس شما در «دنیای گپ» جهت جذب سریع مشتری
  • ● تبلیغ و بازاریابی برای سرویس های برتر توسط تیم گپ در سایر رسانه‌ها
  • ● دسترسی به پرتال توسعه دهندگان برای مدیریت سریع و ساده تر کلیه سرویس و ارتباط با مشترکین سرویس ها
  • ● امکان پیاده سازی سرویس با مدل درآمدی اشتراکی ( پرداخت هزینه برای عضویت در سرویس در یک بازه زمانی )

تصاویری از محیط گپ

گپ همیشه و همه‌جا در دسترس شماست!

با پیام‌رسان گپ می‌توانید لذت یک ارتباط سریع و مدرن را بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود تجربه نمایید. در هر شرایطی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به حساب کاربری خود در گپ متصل شوید؛ با دوستان خود در ارتباط باشید و از دنیای اطلاعات، خدمات و سرگرمی‌های گپ بهره‌مند شوید.

همین حالا پیام رسان گپ را دانلود کنید

به سادگی می توانید پیام رسان گپ را روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود تجربه نمایید. برای این کار می توانید پیام رسان گپ را از مارکت‌های معتبر ایرانی و بین المللی ( گوگل پلی استور - اپل اپ استور - کافه بازار ) دریافت نمایید. خوشحال می‌شویم با نظرات و پیشنهادات خود و اعطای امتیاز به پیام رسان گپ در مارکت‌ها، ما را در بهبود و توسعه گپ همراهی نمایید.

دریافت گپ download.jpg

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 12 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر