موضوعات وبسایت : چت و چت روم

دانلود واتساپ جی بی با لینک مستقیم

دانلود واتساپ جی بی با لینک مستقیم

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 16 تیر 1400 ساعت 17:47



جی بی واتساپ - GBWhatsApp یکی از نسخه های غیر رسمی و محبوب واتساپ است. این نسخه علاوه بر ویژگی های واتساپ اصلی دارای ویژگی های اضافی و منحصر به فردی که باعث شده به سرعت در میان کاربران محبوب و پرطرفدار شود. در واقع می توان گفت نسخه واتساپ پیشرفته می باشد. برای دانلود جی بی واتساپ جدید 2021 با لینک مستقیم اندروید با تینروید همراه باشید.

جی بی واتساپ 2021 اندروید را می توان در کنار واتساپ اصلی استفاده کرد. به طوریکه از ویژگی های آن استفاده کرد؛ یعنی با دانلود جی بی واتساپ اندروید و نصب آن علاوه بر حساب کاربری که در واتس اصلی دارید. یک اکانت دیگر نیز به صورت همزمان در GBWhatsApp می توانید داشته باشید و از قابلیت های آن استفاده کنید. قابلیت های مانند ارسال فایل ویدئویی با حجم بالا، ارسال همزمان بیش از 100 فایل تصویری و آمارگیر جالب برای گروه های شما و بسیاری ویژگی های دیگر.

از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به حالت روح اشاره کرد. این ویژگی که همه آن را ابتدا در برنامه محبوب موبوگرام مشاهده کردند؛ بدین صورت است که اگر این حالت را فعال کنید، اگر آنلاین هم باشید و چت های مخاطبان خود را بخوانید. GBWhatsApp شما را به صورت آفلاین نشان میدهد و مخاطب شما نمی فهمد که شما چت های او را خوانده اید.

جی بی واتساپ (GBWhatsApp) در ابتدای عرضه دارای باگ و مشکلات زیادی بود که به سرعت توسط تیم سازنده آن رفع شدند. در انتشار های بعدی به یک برنامه با ثبات تبدیل شد. با اضافه کردن ویژگی های جدید که در نسخه اصلی موجود نیست به یک پیامرسان پرطرفدار تبدیل شد. امروزه بیش از چند صد هزار نصب فعال فقط در ایران دارد و مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

در جی بی واتساپ 2021 شما میتوانید آیکن برنامه را تغییر دهید و بین آیکن های موجود در برنامه یکی را انتخاب کنید. در این پیام رسان میتوانید ظاهر و تم برنامه را تغییر دهید و شخصی سازی کنید. تم دلخواه خود را از میان تم زیاد برنامه انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های محبوب این پیامرسان دانلود وضعیت سایر مخاطبان است؛ یعنی شما به راحتی میتوانید وضعیت مخاطبان خود را کپی کرده و از آن استفاده کنید.

همه ما میدانیم که واتساپ اصلی امنیت زیادی در هنگام انتقال پیام دارد و این امنیت به علت رمزگذاری سرتاسر این پیام رسان میباشد. البته نگران نباشید جی بی واتساپ نیز از این قابلیت پشتیبانی میکند و انتقال پیام ها در آن رمزگذاری شده هستند. پس با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

GBWhatsApp برای همه کاربران مورد استفاده است مخصوصا کسانی که شماره های زیادی دارند و میخواهند همه ی آن شماره ها دارای واتساپ در یکی گوشی باشند. البته ویژگی های این برنامه خیلی بیشتر از آن چیزی است که ما گفتیم. سایت تینروید همواره آخرین نسخه های این برنامه و برنامه دیگر مانند تلگرام و واتساپ را برای دانلود شما کاربران عزیز قرار میدهد. پس برای دانلود و آپدیت جی بی واتساپ و هم چنین واتساپ پلاس با لینک مستقیم سایت تینروید را فراموش نکنید.

gbwhatsapp_cover2.jpg

ویژگی های جی بی واتساپ 2021 - GBWhatsApp اندروید:

  • امکان ارسال فایل ویدئویی بیش از 16 مگابایت
  • امکان ارسال فایل ویدئویی بیش از 10 عدد به صورت همزمان
  • امکان مشاهده فایل های چند رسانه ای بدون دانلود و ذخیره آن ها
  • محیط کاربری شبیه به واتساپ اصلی و بدون تغییر 
  • امکان گذاشتن وضعیت بیشتر 31 کاراکتر
  • مشاهده وضعیت های حذف شده مخاطبان
  • دریافت اعلان هنگام تغییر پروفایل مخاطبان
  • امکان ارسال فایل تصویری بدون افت کیفیت
  • امکان گذاشتن قفل برنامه
  • امکان مخفی کردن آخرین بازدید
  • امکان شخصی سازی برنامه
  • امکان تغییر آیکن برنامه
خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 6 خرداد


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر