موضوعات وبسایت : چت و چت روم

دانلود تلگرام طلایی قدیمی با لینک مستقیم

دانلود تلگرام طلایی قدیمی با لینک مستقیم

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 09 اردیبهشت 1400 ساعت 11:28



تلگرام طلایی جدید 2020 - طلگرام نسخه غیر رسمی، فوق پیشرفته و ضد فیلتر پیام رسان محبوب تلگرام می باشد. این پیام رسان از رابط برنامه نویسی کاربردی عمومی و آزاد آن استفاده می کند، به سرور اصلی متصل است و از نظر امنیت تفاوت چندانی با تلگرام اصلی ندارد. برای دانلود تلگرام طلایی جدید سال 99 اندروید و نصب آن با ما همراه باشید.

تلگرام طلایی اصلی (تلگرام ضد فیلتر) 2020 اندروید توسط گروه برنامه نویس راهکار سرزمین هوشمند برای گوشی های اندرویدی توسعه داده شده است. به علت این که توسط ایرانیان ساخته شده است، کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به همین خاطر محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی دارد.

معرفی تلگرام:

تلگرام محبوب ترین و پرطرفدارترین پیام رسان حال حاضر در جهان می باشد که حتی از واتساپ در ایران محبوب تر شده است؛ علت این محبوبیت امنیت و سرعت بالای آن در انتقال پیام می باشد. پیام ها در تلگرام به صورت رمزگذاری شده منتقل می شوند و امنیت بالایی دارند. این بدین معنی است که اگر کسی پیام های شما را شنود کند، چون پیام ها رمزگذاری شده اند، محتوای آن ها را نمی توانند به دست آورند.

به علت همین محبوبیت و رواج یافتن استفاده از تلگرام عده ای بر آن شدند تا نسخه های از این پیام رسان محبوب را بسازند. در بین آنها می توان به بهترین آن ها یعنی موبوگرام، تلگرام طلایی، هاتگرام و غیره اشاره کرد. موبوگرام اولین نسخه غیر رسمی از این مسنجر بود که توانست با قدرت و سرعت زیاد در میان کاربران ایرانی رشد کند. این پیام رسان به خاطر امکانات و قابلیت های جدید و مفیدش بسیار محبوب شد و میلیون ها کاربر آن را نصب و اجرا کردند.

تلگرام طلایی 2020 اصلی نیز یکی دیگر از نسخه های غیر رسمی ایرانی و ضد فیلتر این مسنجر می باشد. این پیام رسان علاوه بر دارا بودن امکانات اصلی تلگرام دارای امکانات منحصر به فرد ویژه ای می باشد که آن ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

امنیت نصب تلگرام طلایی:

خیلی ها با دانلود تلگرام طلایی و نصب آن به این فکر فرو می روند، که آیا این پیام رسان امن است؟ ما قبل از جواب به موضوع ارتباطات اشاره می کنیم. همانطور که می دانید ما در عصری زندگی می کنیم که به عصر ارتباطات معروف است. ارتباط بین افراد در این عصر بسیار راحت تر از گذشته انجام می گیرد. افراد به راحتی هر چه تمام تر می توانند با آشنایان و اقوام خود در هر جای دنیا در ارتباط باشند. در حال حاضر راحت ترین نوع ارتباطات بر بستر اینترنت است. افراد در بستر اینترنت به راحتی و با سرعت زیاد با هم می توانند بحث وگفتگو کنند. اما این راحتی ارتباطات باعث مشکلات از قبیل امکان شنود، سرقت اطلاعات و یا مزاحمت را به دنبال دارد. پس در این عصر امنیت اهمیت ویژه ای دارد.

telegram یکی از این پیام رسان های امن می باشد که امنیت آن زبان زد همه است. پاول دوروف سازنده این مسنجر حتی جایزه ای برای هک کردن آن در نظر گرفته است. اما تا به حال هیچ شخصی قادر به شکستن رمزنگاری آن نشده است. telegram از پروتکل امن MTProto که از ترکیب چندین رمزنگاری می باشد، استفاده می کند. این پروتکل در عین حال که سرعت بالایی دارد، امنیت آن همه به مراتب بیشتر است. تلگرام طلایی چون نیز از API رسمی telegram استفاده می کند. امنیت آن نیز مثل نسخه اصلی کامل و بالا است. پس بدون هیچ نگرانی می توان در کنار نسخه اصلی از آن استفاده کرد.

از قابلیت های مفید آن که با دانلود تلگرام طلایی و نصب آن متوجه می شوید. می توان به رابط کاربری زیبا و ساده در عین حال کارا، دسته بندی گفتگوها بر اساس نوع آن ها، فوروارد چندگانه چت ها و پیشنمایش چت ها و استیکرها نام برد. البته با استفاده از طلگرام شما به راحتی می توانید با مخاطبین خود تماس صوتی برقرار کنید، همچنین بدون عضو شدن در کانال ها می توانید به جستجو در آن ها بپردازید.

telegram-talaie_cover.jpg

ویژگی های برنامه تلگرام طلایی جدید 2020 اندروید:

  • قابلیت جستجو در محتوای متنی، عکس، ویدیو در کانال ها بدون عضویت در آن ها
  • نمایش تمامی مطالب از تمامی کانال ها بدون عضویت در کانال
  • پشتیبانی از زبان شیرینی فارسی
  • پشتیبانی از تقویم شمسی
  • تماس تصویری و صوتی با کیفیت (که در نسخه جدید تماس تصویری اضافه شده است)
  • امکان نمایش تمامی افرادی که شماره شما را دارند.
  • پیشنمایش پیام ها و استیکرها
  • دسته بندی پیام ها بر اساس نوع آنها 
  • رمز گزاری روی برنامه و گفتگوهای خصوصی
  • ترک گروه ها با امکان بازگشت
  • دارای مدیریت دانلود اختصاصی 
  • نمایش کاربران آنلاین و اشخاصی که شماره شما را ذخیره دارند.

تلگرام طلایی جدید اصلی 99 با امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی بیش از 700 هزار بار توسط کاربران سرتاسر جهان دانلود و نصب شده است. که ما در سایت تینروید آخرین نسخه از این مسنجر محبوب را برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

برخلاف خود تلگرام و نسخه های غیر رسمی دیگر که فیلتر شده اند، این مسنجر نسخه ضد فیلتر تلگرام می باشد. برای دانلود تلگرام طلایی جدید 2020 ضد فیلتر اندروید و نصب آن به پایین صفحه مراجعه کنید.

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 12 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر