موضوعات وبسایت : چت و چت روم

اپلیکیشن تاک کشاورزی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 02 بهمن 1399 ساعت 00:15



تمامی کاربران  بر اساس نوع تلفن هوشمند خود راه متفاوتی برای دسترسی به اپلیکیشن تاک دارند. به عنوان مثال کاربرانی که تلفن هوشمند آنها دارای سیستم ‌عامل اندروید است می‌توانند از بازار‌های نصب اپلیکیشن‌های اندروید مانندکافه بازار و یا لینک دسترسی مستقیم به دانلود اپلیکیشن از طریق سایت تاک و یا کانال تلگرامی،   آن را دانلود و استفاده نمایند.

اما به غیر از راه‌های بالا راه دیگری برای دسترسی به  اپلیکیشن تاک وجود دارد. راهی که فارغ از سیستم‌عامل تلفن هوشمند برای همه حتی کسانی که از مرورگر کامپیوتر شخصی خود استفاده می‌کنند، در دسترس است.

نسخه ی تحت وب تاک

نسخه‌ی تحت وب تاک یا وب‌اپلیکیشن تاک، سرویسی است که این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند بدون استفاده از اپلیکیشن، و از طریق انواع مرورگرها، به این شبکه اجتماعی دسترسی یابد. وب‌اپلیکیشن تاک از نظر قابلیت، تفاوت خاصی با اپلیکیشن اندروید یا آی ‌او اس ندارد و هیچگاه از دسترس خارج نمی‌شود.


نکته‌ی مهم در مورد نسخه‌ی تحت وب تاک این است که کاربران سیستم عامل iOS، در استفاده از این نسخه، به هیچ مشکلی برنخواهند خورد. حتی در زمان‌هایی که به دلایل مختلف مثل تحریم‌های شرکت اپل، اپلیکیشن‌های ایرانی بر روی این گوشی‌ها دچار اختلال می‌شوند، اپلیکیشن تحت وب تاک همچنان قابل استفاده است.


اگر می‌خواهید از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی خود به نسخه‌ی تحت وب تاک دسترسی یابید، ، کافی است به آدرس http://web.agritak.ir مراجعه کرده و درست مانند اپلیکیشن، با آن کار کنید.
اما اگر از گوشی آیفون استفاده می‌کنید و ترجیح می‌دهید به جای هر بار وارد شدن به مرورگر گوشی خود، نسخه‌ی تحت وب تاک را مانند سایر اپلیکیشن‌ها روی گوشی خود داشته باشید، کافی است پس از باز کردن لینک  http://web.agritak.ir، از قسمت پایین صفحه گوشی موبایل خود دکمه Share را انتخاب کنید:

 سپس در نوار مشخص شده، گزینه Add to Home Screen را لمس کنید:

iconshare3.jpg

 بعد از اینکه پیغامی برای شما به نمایش درآمد، گزینه Add را انتخاب کنید. حالا، وب‌اپلیکیشن تاک، در کنار سایر اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند شما قرار می‌گیرد و به راحتی قابل استفاده است:

iconshare4.jpg

جهت دسترسی به  نسخه وب اپلیکیشن تاک بر روی تصویر زیر کلیک نمایید:

takwebbased2.jpg

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا پنج‌شنبه 27 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر