موضوعات وبسایت : چت و چت روم

دانلود تلگرام طلایی برای اندروید پایین 4

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 05 آذر 1399 ساعت 13:43



الماس گرام 6.18 AlmasGram تلگرام بدون محدودیت و بدون مشکل اتصال

almasgeram.png

الماس گرامAlmasGram یکی دیگر از نسخه های غیررسمی، پیشرفته، بدون مشکل اتصال و فارسی تلگرام می باشد.  این پیام رسان توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی و توسعه داده شده و مخصوص کاربران فارسی زبان می باشد. این پیام رسان تمامی ویژگی ها تلگرام اصلی را دارا می باشد. علاوه بر آن خود نیز دارای قابلیت های ویژه و منحصر به فرد جدیدی نیز است که همین قابلیت های جدید باعث محبوبیت زیاد آن بین کاربران می باشد. برای دانلود الماس گرام نسخه اصلی با لینک مستقیم با ما همراه باشید.

ادامه + دانلود

نورگرام Noorgram 6.15.0 تلگرام بدون محدودیت نورگرام برای اندروید

Noorgram-bia2software.ir_-300x146.jpg

Noorgram نام یک نسخه غیر رسمی از پیام رسان تلگرام برای تلفن های هوشمند اندروید است که از api نسخه اصلی این پیام رسان استفاده می کند. نورگرام نسبت به پیام رسان های مشابه امکانات پیشرفته تر و گسترده تری را برای کاربران خود فراهم می سازد. این برنامه همچنین توانایی های دیگر بسیاری نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم : تایید ارسال استیکر دسترسی آسان به تمام امکانات از منوی گوشه ای دسته بندی کردن چت ها به تفکیک گروه ها ، ربات ها ، کانال ها و مخاطبین در تب های جداگانه آی دی یاب پیشرفته نمایش کانال ها کاربردی بازفرست (Forward) پیام ها بدون نمایش نقل قول افزودن و ویرایش نوشته هنگام بازفرست کردن و … است .

ادامه + دانلود

Telegram Farsi 4.8.20 تلگرام فارسی اندروید (وارد شدن با ای پی ایران)

telegram-farsi-bia2software.ir_-150x150.png

مسنجر تلگرام یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱ گیگابایت را ارسال نمایید.از ویژگی های دیگر این مسنجر اندرویدی امنیت بالای آن است.با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید.

ادامه + دانلود

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا پنج‌شنبه 27 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر