موضوعات وبسایت : چت و چت روم

برنامه دوست یابی nearby

برنامه دوست یابی nearby

نویسنده : سیما | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 07:03



‏‏آیا تابحال آرزو داشتید که ای کاش دوستان بیشتری داشتید؟ نه از نوع دوستان بدرد نخور و نه رفیق نیمه راه, مگر آنکه دوست جدیدی باشد برای همیشه؟ شما شاید به این نکته پی برده باشید که پس از سن خاصی در زندگی ، ملاقات کردن افراد جدید مشکل است. صرف نظر از این که حتی می تواند کمی اعصاب خرد کن نیز باشد!

‏شهر شما پر است از آدمهای محلی با صفا که به دنبال برقراری ارتباط و آغاز یک دوستی بالقوه در حال رشد هستند. خب شما چطور می توانید آنها را ملاقات کنید؟ پاسخ در دستان شماست. تنها ' نصب ' را کلیک کنید و همین حالا ملاقات افراد جدید را شروع کنید.

‏Nearby بهترین راه برای ارتباط برقرار کردن و چت کردن با افراد علاقمند که در نزدیکی شما هستند ، می باشد. شما می توانید بصورت زنده چت کنید, تصویر ارسال کنید, در یک جلسه چت صوتی یا ویدیویی با هر کس در نزدیکی تان سهیم شوید. و یا به یک گفتگوی عمومی محلی ملحق شوید, عکس پست کنید, و دنیای اطرافتان را با هر کسی در این حوالی به اشتراک بگذارید. آن یک راه جدید برای عنوان کردن خودتان و خلق دوستان جدید است. Nearby به شما اجازه می دهد تا پی ببرید که چه شده و چه کسی در نزدیکی شماست ، هر زمان , هر جا. با غریبه ها چت کنید و دوستان جدید به دست آورید!

‏هر کسی در برنامه به دنبال ملاقات افراد جدید است. بعضی ها یک همبازی تنیس می خواهند. بعضی ها یک دوست عکاس می خواهند. و البته , برخی افراد وجود دارند که بدنبال یک رابطه عاشقانه جدید هستند, که خوب است, لیکن ما قطعا یک برنامه دوستیابی نیستیم! Nearby یک شبکه اجتماعی برای ملاقات افراد جدید است.

‏در Nearby ، میلیونها نفر از مردم بطور روزانه در حال ارتباط برقرار کردن و ملاقات با یکدیگر هستند . چرا آنرا برای خودتان امتحان نکنید؟

‏Nearby قبلا با نام WNM Live شناخته می شده است.

خرید حق عضویت برنامه دوستیابی با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا جمعه 28 اردیبهشت


⭐🔷با پرداخت حق عضویت میتوانید از برنامه استفاده کنید و با افراد مختلف صحبت کنید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید 💕

👇تصاویر قسمتی از برنامه👇

 


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
24 هزار تومان 55 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 18,745 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر